نحوه آماده سازی در نمایش اسب غربی
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

برای موفقیت در مدرسه ، شما آماده می شوید که حیاط سخت را بگذارید و بهترین کاری را که می توانید انجام دهید انجام دهید. اسب سواری و نمایش تفاوتی ندارد. اگر وقت خود را بگذارید ، آماده شوید و از آن لذت ببرید ، نه تنها در کاری که انجام می دهید موفق خواهید شد بلکه سرگرم خواهید شد! و این همان اسب سواری است. برای کمک به شما در آماده سازی برای اولین یا سی و یکمین نمایش خود ، از این مراحل به عنوان راهنما استفاده کنید تا راهنمای خود را برای آمادگی در نمایش های خود طراحی کنید.


 
مراحل
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایش اسب غربی مرحله 1
1
به موقع یا زودهنگام وارد شوید. خیلی زودتر از کلاس اول خود به نمایش بروید. حتی بهتر از این ، قبل از شروع اولین رویداد به نمایشگاه بروید ، بنابراین اگر کلاس هایی خراشیده شوند ، دیگر فرصتی برای از دست دادن کلاس اول خود نخواهید داشت.
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایش اسب غربی مرحله 2
2
اطمینان حاصل کنید که شما و اسبتان راحت هستید. اگر نمی توانستید اسب خود را قبل از قرار دادن او در تریلر ، یک سطل کوچک آب و صبحانه تهیه کنید. اگر اسب شما پتو است ، لایه های بالایی آن را بردارید و فقط پتو را نزدیک به کت او بگذارید. این اجازه می دهد تا در نمایشگاه با دما آشنا شود و دیگر سرد نخواهد شد. چکمه های مسافرتی را روی او نگه دارید تا از لک شدن پاهای پایین او جلوگیری کند.
تصویری با عنوان آماده سازی در یک نمایش اسب غربی مرحله 3
3
قبل از شروع به نظافت اسب یا لباس پوشیدن ، ورودی های خود را بررسی کنید. به شما این امکان را می دهد که هرگونه خراش یا تغییر در برنامه را بررسی کنید و از مدت زمان کلاس های اول و بعدی خود ایده خواهید گرفت. اگر چند خراش ایجاد شده است ، به چه کلاسهایی توجه کنید. شاید لازم باشد زمان آماده سازی خود را عجله کنید. با این حال ، اگر تعداد آنها بسیار کم باشد ، ممکن است فقط لازم باشد اسب خود را فشار دهید.
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایش اسب غربی و مرحله 4
4
الگوهای خود را بررسی کنید. در نمایش های کوچکتر ، آنها ممکن است معمولاً الگوها را پست کنند و صبح ها تمرین کنند ، اما در نمایش های بزرگتر ممکن است آنها را قبل از روز نمایش یا در یک کیف خوب تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام الگوهای شما در آنجا باشد. اگر الگویی را از دست دادید ، مستقیماً به منشی ورود مراجعه کنید و از الگوهای خود س askال کنید ، اگر شک دارید ، به هر حال س askال کنید. برخی از الگوها ممکن است برای چندین کلاس استفاده شوند ، اما مطمئن شوید که می توانید تعداد مناسب الگوها را برای تعداد کلاس های الگوی خود حساب کنید. معمولاً این کلاسهای الگو شامل موارد زیر است:
نمایشی
هک (ممکن است در طول کلاس به شما داده شود)
معادله صندلی شکار
معادله غربی
سوارکاری غربی
دنباله
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایش اسب غربی مرحله 5
5
اسب خود را با وسایل مناسب نشان دهید. اگر کلاس هالتر است ، هولتر خود را بر روی اسب خود قرار داده و از هلیمتر نایلون و یک سرب در بالای نمایش استفاده کنید تا اسب خود را به حالت شناور شدن اسب در هنگام انتظار محکم کنید یا می توانید در امتداد حلقه اسب خود را صبر کنید. همین کار را برای انگلیسی و غربی انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای گرم کردن و بررسی تجهیزات ایمنی را دارید. حتی اگر کلوپ یا نمایش آنها را انجام نداد ، مطمئن شوید که یکی از آنها را انجام داده اید.
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایش اسب غربی مرحله 6
6
خودتان لباس بپوشید. برای کلاسهای مناسب آماده شوید. هر کلاس لباس های مختلفی دارد ، از لباسهای مخصوص لباس انگلیسی برای نشان دادن شلوار و لباسهای غربی ، و همچنین ژاکت های سبک و سوار برای سوارکاری. بدترین چیز این است که سعی کنید قبل از کلاس خود به دنبال انگیزه از دست رفته باشید. با اطمینان از اینکه همه چیز آماده است ، یا در جعبه های دارای برچسب برای هر کلاس ، یا در یک جعبه برای هر نوع اقلام (لباس ، چکمه ، خار و غیره) ، این کار باعث سهولت و استرس شما می شود.
تصویری با عنوان آماده سازی در نمایشگاه اسب غربی مرحله 7





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: